Zimnica od crvene paprike

Author: Sunci
Date: Aug 25, 2007 11:59

Moja obitelj jako voli pecenu papriku, pa me zanimaju vasi recepti. Do sada
sam papriku samo ispekla, stavila u zamrzivac i tokom zime ugrijala na ulju
i posula bijelim lukom. Imate li vi kakve ideje? Ajvar ne dolazi u obzir,
jer mi je to previse posla, a u trgovinama ga se moze naci zadovoljavajuce
kvalitete.
Hvala.
2 Comments
Re: Zimnica od crvene paprike

Author: Netko
Date: Aug 25, 2007 18:06

Mozda je za vas to odgovarajuca kvaliteta ali ovo kaj ja kuham ( pardon moja
zena ) takav ajvar siguran sam da se ne moze naci na trzistu. Posla s njim
ima ali ga zaboravim kad ga mljackam

no comments
Re: Zimnica od crvene paprike

Author: Lana
Date: Aug 26, 2007 23:34

Mi kiselimo crvenu papriku -rogu, po receptu za kisenjenje paprike.

no comments